Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Μαθηματική προσέγγιση για δραστηριότητα στο Δημοτικό σχολείο

Μεταφορτώστε απο τον παρακάτω σύνδεσμο Μαθηματικό παιχνίδι απαραίτητο για δραστηριότητα στα μαθηματικά


Επειδή δεν ήμουν λεπτομερής στις οδηγίες μου  σας στέλνω αναλυτικά πως δουλεύει το πρόγραμμα.
  
  

Το μαθηματικό παιχνίδι παίζεται ως εξής.
Διαλέγουμε νούμερα από τα μπλέ κουτάκια που περιέχουν τα εξής νούμερα :12,88,8,99,35,66,56,7,4,23,33,22
Από αυτά για παράδειγμα επιλέγω διαίρεση το 56:7=8 και enter .Θα μείνουν  στα μπλέ κουτιά  τα 12,88,99,35,66,4,23,33,22
Από αυτά διαλέγω αφαίρεση 99-66=33 και enter .Θα μείνουν στα μπλέ κουτιά τα 12,88,35,4,23,22
Κατόπιν διαλέγω πρόσθεση 23+12=35 και enter.Θα μείνουν στα μπλέ κουτιά τα 88,4,22
Τέλος μας έχουν μείνει από πράξεις μόνο το (χ) πολλαπλασιασμός και τα 88,4,22

 Διαλέγω υποχρεωτικά πολλαπλασιασμό και 22*4=88 και enter.To πρόγραμμα μηδενίζει όλα τα νούμερα στα μπλέ δεν υπάρχει άλλη επιλογή πράξης και σας συγχαίρει με μήνυμα για την επιτυχία σας.
Ο στόχος του προγράμματος είναι ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε από αυτά τα νούμερα που μας δίνει στα μπλέ κουτιά με ανάλογες πράξεις (+,-,/,*)Δηλαδή συνολικά με 4 πράξεις να εξαφανίσουμε τα νούμερα από τα μπλέ κουτιά.Έτσι τελειώνει και ο παιχνίδι-πρόγραμμα.

Θέλει λίγο μαθηματική σκέψη.
Άλλωστε αυτό απευθύνεται σε παιδιά δημοτικού και  για δασκάλους να το χρησιμοποιήσουν για κάποια δραστηριότητα.
Υ/Γ
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλα νούμερα με άλλο τρόπο.Απλά εγώ διάλεξα αυτό τον τρόπο.
Με κάθε διαφορετική επιλογή σε νούμερα και διαφορετικό τρόπο πράξεων αλλάζει και ο τρόπος που θα φτάσετε στο τέλος.


Δημιουργός : Αγγέλης Αλέξανδρος Νηπιαγωγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.